مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-02اقتصادي

بهره برداری از زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر


استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم تاکنون 8طرح ورزشی بهره برداری شده است گفت: زمین چمن مصنوعی شهر وزوان و زمین فوتبال ورزشگاه ملت در مجموع با بیش از 12 میلیارد تومان هزینه از جمله این طرح هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر ، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان امروز در مراسم افتتاح  زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر اظهارکرد: در دولت سیزدهم تاکنون 8 طرح ورزشی بهره برداری شده است که زمین چمن مصنوعی شهر وزوان و زمین فوتبال ورزشگاه ملت در مجموع با بیش از 12 میلیارد تومان هزینه که امروز افتتاح شد از جمله این طرح هاست.

استاندار اصفهان افزود: علاوه براین بخش سی تی اسکن بیمارستان شهر میمه و عملیات برق رسانی بلوار شهر وزوان هم باهدف توسعه خدمات بهتر درمانی و رفاه شهری هم بهره برداری شد.

وی ادامه داد:  بازدید از طرح های نیمه تمام استخرسرپوشیده و آماده سازی اراضی مسکونی 147هکتاری هسای شاهین شهر، کتابخانه شهرگز و قلعه تاریخی روستای مورچه خورت این شهرستان ازطرح های دیگری هستند که لازم است اعتبارات تکمیلی به این طرح ها اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، استاندار اصفهان در این بازدید میدانی درخواست های تعدادی از شهروندان شاهین شهر ومیمه درباره لزوم رفع مشکلات احداث مسکن درشهرگز و ساماندهی اتباع بیگانه را درشهرهای میمه و گز ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر

بهره برداری از زمین چمن ورزشگاه ملت شاهین شهر