مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:112023-11-01سياسي

رژیم صهیونیستی اگر از بین نرود، کل بشریت در خطر خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم راهپیمایی عشایر شهرستان کارون در روستای غزاویه بزرگ ضمن تشکر حضور پرشور مردم این مناطق در این راه پیمایی باشکوه، در رابطه با اهمیت شرکت در این مراسم اظهار کرد: حضور در این مراسم و راهپیمایی ها در حمایت از مردم فلسطین، از چند جنبه دارای اهمیت است.

جنبه اول از لحاظ وظیفه شرعی و اسلامی است، چرا که با توجه به احادیث پیامبر اکرم(ص)، هرکسی که صدای درخواست کمک مظلومی را بشنود، و به کمک او نشتابد، مسلمان نیست.

بنابراین همبستگی با مردم غزه واجب شرعی است چون تقابل آنها با یهود تقابل اسلام در برابر کفر است.

وی در توضیح جنبه دوم این امر گفت: از لحاظ انسانیت هم بسیار مهم است که برای دفاع از حقوق مظلومین در برابر ظالم بایستیم و امروز تقابل فلسطین با صهیونیست ها تقابل انسانیت با دشمنان بشریت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان در ادامه بیان کرد: امروز ملت فلسطین، نماد کل انسانیت است و دلیل بر این حرف این است که میبینیم تمام ملت های دنیا با همراهی دولت هایشان به دفاع از مردم مظلوم فلسطین برخاسته اند.

وی افزود: این بدان معنا است که کل بشریت بر این امر واقف شدند که این رژیم غاصب صهیونیستی، دشمنی برای کل بشریت است که البته این بینش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی اگر از بین نرود، کل بشریت در خطر خواهد بود

رژیم صهیونیستی اگر از بین نرود، کل بشریت در خطر خواهد بود