مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-14سياسي

عملیات اجرای بندر مکران ماه آینده آغاز می شود


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان آغاز عملیات اجرای بندر مکران را تا یک ماه آینده اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم برای پیشبرد و احداث این طرح عزم جدی دارد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان آغاز عملیات اجرای بندر مکران را تا یک ماه آینده اعلام کرد و گفت: دولت سیزدهم برای پیشبرد و احداث این طرح عزم جدی دارد.

حسین عباس نژاد امروز (بیست و سوم آبانماه)، در حاشیه بازدید میدانی از منطقه بنجی بندر جاسک (محل احداث بندرگاه مکُران) اظهار کرد: توسعه این سواحل که یکی از طرح های بزرگ سازمان بنادر و دریانوردی محسوب می شود، می تواند تجلی سیاست های کلان اقتصاد دریا محور باشد.

وی با اشاره به چند دوره بازدید مدیرعامل و اعضای هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، اظهار کرد: تمامی این بازدیدها پیرو و تاکید رهبر معظم انقلاب بر توسعه سواحل مکران، تأکیدات رییس جمهور و معاون اول وی برای تسریع در روند امور و دریافت مجوزهای لازم صورت گرفته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهم ترین موضوع در این طرح را مباحث اسنادی عنوان کرد و ادامه داد: دولت سیزدهم برای پیشبرد و احداث این طرح عزم جدی دارد و تمام پیگیری ها در اداره کل بنادر استان نیز بر این است از اواخر سال جاری عملیات اجرایی موج شکن آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرای بندر مکران ماه آینده آغاز می شود

عملیات اجرای بندر مکران ماه آینده آغاز می شود