مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-02اجتماعي

34 زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در سال جاری بالغ بر 840 ردیف پروژه در دستور قرار گرفت و به عنوان نمونه 34 زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در آیین تکریم و معارفه رؤسای پلیس قدیم و جدید پلیس راه و راهور استان اصفهان با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم فلسطین و آرزوی پیروزی برای جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: اصفهان با اقلیم ویژه و شرایط خاص در زمینه تردد و ترافیک، حجم بالای حمل و نقل بار و مسافر و تردد روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو در راه های اصلی استان و پروژه های متعدد از اهمیت بسیار بالایی در کشور برخوردار است.

وی با تقدیر از همکاری پلیس راه در اجرای پروژه های راه سازی گفت: در سال جاری بالغ بر 840 ردیف پروژه در دستور قرار گرفت که به عنوان نمونه 34 زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست و برای انجام این پروژه ها نیازمند همکاری مجموعه پلیس راه استان هستیم.

دادخواه افزود: روکش راه ها و پروژه اصلاح نقاط پرتصادف و آموزش ها، اقدامات در حوزه حمل و نقل در جای جای استان هم از دیگر فعالیت هایی است که در کنار ماموران پلیس راه انجام می شود، آنها به عنوان یار و یاور ما بوده و انصافاً بخش عمده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست

34 زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست