مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:362023-11-13حوادث

کشف 33 تن شکر قاچاق در رشت


فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 33 تن و 250 کیلوگرم شکر احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف 33 تن و 250 کیلوگرم شکر احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سردار عزیزاله ملکی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه قاچاق از مهمترین عوامل برهم زننده امنیت اقتصادی کشور است و باعث از دست رفتن فرصت های شغلی می شود، اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.

وی افزود: ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی طی اقدامات اطلاعاتی از نگهداری و توزیع خارج از شبکه شکر دولتی در یک انبار در شهر رشت اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی مرجع قضایی از محل مورد نظر بازدید کردند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف 33 تن و 250 کیلوگرم شکر قاچاق و احتکار شده در بازرسی از این انبار خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 33 تن شکر قاچاق در رشت

کشف 33 تن شکر قاچاق در رشت