مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-04سياسي

دانش آموزان از امنیت موجود برای ارتقای دانش استفاده کنند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از دانش آموزان و دانشجویان خواست تا از امنیتی که داریم برای ارتقای دانش و تعلیم و تربیت خود استفاده کنند.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از دانش آموزان و دانشجویان خواست تا از امنیتی که داریم برای ارتقای دانش و تعلیم و تربیت خود استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در حاشیه آیین استانی نواختن زنگ روز دانش آموز و استکبارستیزی در مدارس فارس درگفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن ابراز همدردی با مردم فلسطین و گرامیداشت یوم الله 13 آبان که روز ملی مبارزه با استکبارستیزی، گفت: در روایت آمده است که وقتی از دو نعمت امنیت و سلامتی برخورداریم باید قدر آن ها را بدانیم اما نمی دانیم.

وی افزود: امروز باید در واقع برای قدر دانستن نعمت امنیت به سرزمین فلسطین بنگریم که چگونه رژیم غاصب اسراییل آن ها را بمباران می کند و مردم فلسطین با چه مظلومیتی این همه جنایت را تحمل می کنند لذا باید قدر امنیتی که در کشورمان وجود دارد را بدانیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از دانش آموزان، دانشجویان، نوجوانان و جوانان خواست تا از امنیتی که داریم برای ارتقای دانش، تعلیم و تربیت خود استفاده کنند و برای ساختن آینده درخشان تر تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان از امنیت موجود برای ارتقای دانش استفاده کنند

دانش آموزان از امنیت موجود برای ارتقای دانش استفاده کنند