مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-02سياسي

خراسان جنوبی، میزبان نمایشگاه فناوری اطلاعات


رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی بیرجند گفت: نمایشگاهی با موضوع کامپیوتر، موبایل، شهر هوشمند و ارائه توانمندی های دولت الکترونیک در ماه های آتی در شهر بیرجند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی باقری، رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی بیرجند امروز در سومین جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی بیرجند اظهار کرد: پیرو استقبال ویژه مقام عالی استان در روز فناوری اطلاعات مقرر شد امسال نمایشگاه فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی برگزار شود.

وی ادامه داد: در همین راستا از اشخاص، شرکت ها، ادارات و موسسات فعال در این حوزه دعوت به عمل می آید تا در این رویداد با شکوه شرکت کنند.

وی با بیان این که به طور قطع تعامل جمعی و همفکری می تواند نتیجه ای عالی در برگزاری نمایشگاه داشته باشد افزود: متاسفانه امروز بازار اقتصادی خوبی لذا سعی شده این نمایشگاه با حداقل اعداد و ارقام برگزار شود.

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به اینکه شرکت های بزرگ تهرانی و صاحبان برند در این نمایشگاه حضور و از چندین محصول نیز رونمایی خواهد شد، بیان کرد: اگر قرار است هر اتفاقی در حوزه بخش خصوصی بیفتد باید از بدنه خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی، میزبان نمایشگاه فناوری اطلاعات

خراسان جنوبی، میزبان نمایشگاه فناوری اطلاعات