مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-26سياسي

چند نوع تراموا داریم؟ / کدام نوع تراموا برای تهران مناسب تر است؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی درباره طرح شهرداری تهران مبنی بر راه اندازی تراموا اظهار کرد: تراموا به دو شکل قابل اجراست؛ - چند نوع تراموا داریم؟ / کدام نوع تراموا برای تهران مناسب تر است؟ عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه 2 نوع تراموا امکان راه اندازی در تهران دارد، محاسن و معایب هر یک را توضیح داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی درباره طرح شهرداری تهران مبنی بر راه اندازی تراموا اظهار کرد: تراموا به دو شکل قابل اجراست؛ یکی از آن ها تراموای ریلی است که به شبکه برق بالاسری نیاز دارد و راه اندازی آن زیرساخت های معابر شهری را دچار تغییر می کند؛ نوع دیگر، تراموایی است که در آن از چرخ لاستیکی استفاده می شود، ساختار آن مانند یک اتوبوس است و نیازمند برق بالاسری و زیرساخت خاصی نیاز نیست.

وی با بیان اینکه بنده با نوع دوم تراموا به دلیل در دسترس بودن، بازدهی سریع تر و بیشتر موافق هستیم، ادامه داد: راه اندازی تراموا با ساختار چرخ لاستیکی به طور قطع هزینه کمتری نسبت به نوع اول آن دارد و استفاده از تراموا با ریل علاوه بر افزایش هزینه ها، نیاز به مطالعات بیشتری برای بررسی محور های قابل اجرا دارد و در هر مسیری نمی توان از آن بهره مند شد به عنوان مثال در مسیری مانند میدان آزادی تا تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نوع تراموا داریم؟ / کدام نوع تراموا برای تهران مناسب تر است؟

چند نوع تراموا داریم؟ / کدام نوع تراموا برای تهران مناسب تر است؟