مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-01پزشكي

سمپوزیوم بین المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی برگزار می شود


ششمین سمپوزیوم بین المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی با همکاری دانشگاه های داخلی و خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

- ششمین سمپوزیوم بین المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی با همکاری دانشگاه های داخلی و خارجی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین سمپوزیوم بین المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی به همراه دو رویداد مهم گردهمایی متخصصین فیزیک پزشکی و گردهمایی دانشجویان رادیولوژی به مناسبت روز جهانی فیزیک پزشکی و رادیولوژی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

این سمپوزیوم بین المللی با همکاری دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی در روزهای 17 و 18 آبان ماه 1402 در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

ارائه به روزترین اطلاعات، تبادل افکار متخصصین، توسعه و ترویج و معرفی تکنولوژی های برتر مرتبط با این حوزه در داخل و خارج کشور از اهداف این سمپوزیوم است.

در این رویداد بیش از 26 سخنران داخلی و خارجی از کشورهای مختلف آخرین و به روزترین دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد و علاقه مندان می توانند به صورت حضوری و مجازی از این مباحث استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمپوزیوم بین المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی برگزار می شود

سمپوزیوم بین المللی کاربرد تصویربرداری در تحقیقات پیش بالینی برگزار می شود