مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-23اقتصادي

تحقق مصوبه ستاد درآمد خراسان جنوبی/ حساب های پیمانکاران استانی شد 


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به مصوبه ستاد درآمد و تجهیز منابع استانی در خصوص افتتاح حساب پیمانکاران در بانک های استان گفت: - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به مصوبه ستاد درآمد و تجهیز منابع استانی در خصوص افتتاح حساب پیمانکاران در بانک های استان گفت: از 143 قرارداد پیمانکاری جدید 90 درصد حساب های آنها در بانک های عامل استان افتتاح شده است.

  مرتضی ذاکریان، شب گذشته 30 مهر ماه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به مصوبه ستاد درآمد و تجهیز منابع استانی جزء2 بند (د)تبصره (6) قانون بودجه 1400 اظهارکرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات استانی و ملی در حوزه تملک دارایی های سرمایه ای و همچنین اعتبارات هزینه ای بر اساس تکالیف قانونی و برنامه های ابلاغی از سوی دستگاه های اجرایی به صورت برون سپاری هزینه و به حساب پیمانکاران واریز می شود.

وی ادامه داد: در راستای رونق گردش عملیات بانک های استان انتقال پرونده های مالیاتی پیمانکاران و همچنین حساب های بانکی آنها برای پرداخت ها باید در استان باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تاکید کرد: بر مبنای مصوبه ستاد درآمد و تجهیز منابع استانی باید پیمانکارانی که در استان خراسان جنوبی فعالیت دارند حساب های آنها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق مصوبه ستاد درآمد خراسان جنوبی/ حساب های پیمانکاران استانی شد 

تحقق مصوبه ستاد درآمد خراسان جنوبی/ حساب های پیمانکاران استانی شد