مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-11سياسي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان آینده نظام را بیمه می کند


معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ابراز عقیده کرد که تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه بین جوانان و نوجوانان می تواند آینده روشن نظام را بیشتر از همیشه بیمه کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی ابراز عقیده کرد که تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه بین جوانان و نوجوانان می تواند آینده روشن نظام را بیشتر از همیشه بیمه کند.

تراب محمدی در دومین جلسه ی شورای ترویج و توسعه ی فرهنگ ایثار و شهادت آذربایجان شرقی در سال جاری که قبل از ظهر امروز، شنبه در سالن کنفرانس استانداری برگزار شد، افزود: اساساً انتقال و تعمیق ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت بخصوص در بین جوانان و نوجوانان، فلسفه ی ایجاد شورای ترویج و توسعه ی فرهنگ ایثار و شهادت است که باید تحقق آن با جدّیت تعقیب شود.

وی با بیان اینکه ایثار و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، موجب حفظ اسلام، استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی ایران شد، تاکید کرد: رسالت سنگین ما حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آحاد جامعه بویژه به جوانان و نوجوانان است.

محمدی افزود: اگر نسل های جدید با فرهنگ ایثار و شهادت بخوبی مأنوس شوند، علاوه بر بیمه شدن آینده ی نظام، با جوانان مسئولیت پذیر مواجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان آینده نظام را بیمه می کند

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین جوانان آینده نظام را بیمه می کند