مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 04:552023-11-21سياسي

30 درصد معتادان، هرگز تصور نمی کردند به این دام بیفتند


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین تهدیدات جامعه ما موضوع آسیب های اجتماعی و اعتیاد است، گفت: در پژوهشی که اخیرا بین جمعیت 15 تا 64 سال انجام شده، - قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین تهدیدات جامعه ما موضوع آسیب های اجتماعی و اعتیاد است، گفت: در پژوهشی که اخیرا بین جمعیت 15 تا 64 سال انجام شده، 91 درصد بالاترین دغدغه خود را موضوع اعتیاد مطرح کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی با حضور در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: یکی از طلایی ترین دوره سال تحصیلی، اوایل آبان تا 15 آذرماه است که دانش آموزان فراغت بال بیشتری دارند و می توانند به فعالیت های فوق برنامه مثل اردوها، بازدیدها و فعالیت های حاشیه ای بپردازند.

در گذشته این ابتکار خوب در آموزش و پرورش رقم خورد که 22 تا 28 آبان ماه را به نام هفته مبارزه با اعتیاد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نامگذاری کردند.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: طبیعتا مسیر حل موضوع آسیب های اجتماعی، آموزش و پرورش، مدرسه و خانواده است.

به دلیل حساس کردن خانواده ها و دانش آموزان نسبت به موضوع اعتیاد، این هفته نامگذاری شد و آموزش و پرورش نیز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد معتادان، هرگز تصور نمی کردند به این دام بیفتند

30 درصد معتادان، هرگز تصور نمی کردند به این دام بیفتند