مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-13سياسي

پژوهشگر عرب: دیدار رییسی و السیسی در زمان بسیار مهم انجام شد


یک کارشناس و پژوهشگر عرب با اشاره به اینکه دیدار روسای جمهور ایران و مصر در ریاض نشان می دهد که این دو کشور از قبل باهم در ارتباط بوده اند، تاکید کرد که این دیدار در زمان بسیار مهم انجام شد.

- یک کارشناس و پژوهشگر عرب با اشاره به اینکه دیدار روسای جمهور ایران و مصر در ریاض نشان می دهد که این دو کشور از قبل باهم در ارتباط بوده اند، تاکید کرد که این دیدار در زمان بسیار مهم انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ربیع الدیهی پژوهشگر و کارشناس امور بین الملل در اظهاراتی گفت که اولین دیدار سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران و عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر بسیار خبرساز بود، درحالی که این دیدار اولین دیدار سران دو کشور است اما اولین تماس و ارتباط به شمار نمی رود زیرا در سپتامبر گذشته و در حاشیه نشست های سازمان ملل حسین امیرعبداللهیان و سامح شکری وزرای خارجه دو کشور با هم دیدار کرده بودند.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المصری الیوم تاکید کرد که امیرعبداللهیان و سامح شکری بعد از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز تلفنی گفت وگو کردند و این امر نشان می دهد که دو کشور از قبل باهم در ارتباط بودند.

الدیهی با اشاره به بازگشت روابط تهران و ریاض گفت که این دیدار در چارچوب صلح و آشتی منطقه ای انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگر عرب: دیدار رییسی و السیسی در زمان بسیار مهم انجام شد

پژوهشگر عرب: دیدار رییسی و السیسی در زمان بسیار مهم انجام شد