مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-23سياسي

«دانشجو معلم» تمدن ساز و سوزن بان ریل قطار انقلاب


مشاور رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه کشور با بیان اینکه «دانشجو معلم» تمدن ساز و سوزن بان ریل قطار انقلاب است، گفت: سوزن بان اگر برای یک لحظه غفلت کند و دیر ریل را عوض کند قطار به ورطه نابودی کشیده می شود.

- ایسنا/گلستان مشاور رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه کشور با بیان اینکه دانشجو معلم تمدن ساز و سوزن بان ریل قطار انقلاب است، گفت: سوزن بان اگر برای یک لحظه غفلت کند و دیر ریل را عوض کند قطار به ورطه نابودی کشیده می شود.

دکتر اسماعیل زمانی شامگاه شنبه 30 مهرماه در دومین یادواره شهدای دانشجو معلم پردیس آیت الله خامنه ای دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با بیان اینکه شهدای والامقام از نسل جوانانی بودند که صفات پسندیده آنها نمایان شد، اظهار کرد: این صفات دارای سه شاخصه مهم اعتماد به خدا، اخلاص و زمان شناسی است.

وی با بیان اینکه اعتماد به خداوند در رأس همه صفات قرار دارد زیرا خداوند فرمود هرکس دین من را یاری کند من بی شک آن را یاری خواهم کرد ، ادامه داد: دومین شاخصه اخلاص است و در هر گوشه از پرونده شهدا این واژه خودنمایی می کند، بدین سبب که هر آنچه شهدا داشتند برای خدا و عزت دین مبین اسلام بدون ذره ای چشم داشت خرج کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دانشجو معلم» تمدن ساز و سوزن بان ریل قطار انقلاب

«دانشجو معلم» تمدن ساز و سوزن بان ریل قطار انقلاب