مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-20پزشكي

فارغ التحصیل پرستار زیاد داریم اما جای خالی زیادتر!


معاون درمان علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه نیروی انسانی و کمبود پرستار را یکی از مشکلات استان دانست و گفت: ما فارغ التحصیل زیاد داریم ولی جای خالی زیادتر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز جواد احمدیان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت روز پرستار اظهار کرد: موضوع پرستار در جامعه نه تنها به عنوان شغل از نیازهای جامعه است، بلکه کار صاحبان این شغل شبانه روزی بوده و یک شغل پراسترس نیز به شمار می رود.

  وی با بیان اینکه وجود پرستاران همیشه از اهمیت زیادی روبه روست که اهمیت آن را در دوران کرونا دیدیم،گفت: قطعا اگر در خط اول درمان پرستاران نبودند، شکست خورده بودیم و این ایثارگری پرستاران بودند که کشور را مصون نگه داشتند.

  معاون درمان علوم پزشکی تبریز به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با تشکر از خدمات و ایثارگری پرستاران گفت: بارها در خصوص معوقات پرستاران تاکیداتی داشتند و الحمدالله در دولت سیزدهم خدمات خوبی ارائه شده است و هر خدماتی که پرستار انجام می دهد در سیستم تعرفه گذاری ثبت شده است.

  وی به نابسامانی و کاستی ها در پرداخت ها اشاره کرد و گفت: هنوز در ابتدای کار هستیم و قطعا درصدد اصلاح این موارد هستیم و قطعا این سیستم کمک زیادی برای پرداخت به موقع حق و حقوق پرستاران خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیل پرستار زیاد داریم اما جای خالی زیادتر!

فارغ التحصیل پرستار زیاد داریم اما جای خالی زیادتر!