مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-08دانش

ضرورت ارتقای سطح همکاری های ایران و عراق در مباحث کلان علمی


در دیدار قائم وزیر علوم در امور بین الملل و رایزن فرهنگی عراق در ایران، دو طرف بر ضرورت ارتقای سطح همکاری های علمی دو کشور در سطح کلان تأکید کردند.

- در دیدار قائم وزیر علوم در امور بین الملل و رایزن فرهنگی عراق تأکید شد ضرورت ارتقای سطح همکاری های ایران و عراق در مباحث کلان علمی در دیدار قائم وزیر علوم در امور بین الملل و رایزن فرهنگی عراق در ایران، دو طرف بر ضرورت ارتقای سطح همکاری های علمی دو کشور در سطح کلان تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارتقای سطح همکاری های علمی از سطح موضوع رفت و آمد دانشجویی به سطح تبادلات پژوهشی و انتقال فناوری، محور گفت وگوی وحید حدادی اصل؛ قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل و یاسر عبدالزهرا الحجاج؛ رایزن فرهنگی عراق در ایران بود.

رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم در این دیدار با اشاره به اجلاس مشترک رؤسای دانشگاه های ایران و عراق و حضور 25 رییس دانشگاه عراقی در ایران، گفت: باید تلاش کنیم تفاهم نامه های امضاء شده در این اجلاس به قرارداد تبدیل و اجرایی شوند.

قائم وزیر علوم در امور بین الملل گفت: اجلاس مشترک رؤسای دانشگاه های ایران و عراق به یک الگو تبدیل شده است و کشورهایی مانند چین و پاکستان هم از ما می خواهند اجلاس مشترک در این سطح برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتقای سطح همکاری های ایران و عراق در مباحث کلان علمی

ضرورت ارتقای سطح همکاری های ایران و عراق در مباحث کلان علمی