مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-14فرهنگي

حضور 250 هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی در جشنواره اقوام ایران زمین


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین از 29 آبان ماه لغایت 3 آذر ماه سال جاری به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گلستان در گرگان میزبان علاقه مندان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد ساوری صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین به برند استان در حوزه فرهنگی و گردشگری تبدیل شده است.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا این رویداد بزرگ فرهنگی، در سطح مطلوبی برگزار شود؛ از این رو تلاش می کنیم امسال نیز با هماهنگی و برنامه ریزی با دستگاه های اجرایی استان میزبان شایسته ای برای اقوام مختلف ایران زمین و همچنین مهمانان داخلی و خارجی این رویداد باشیم.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان تصریح کرد: فرهنگ و تاریخ اقوام نقش بسزایی در شکل گیری هویت و ارزش های ملی دارد و با برپایی این گونه رویدادهای گردشگری می توان فرهنگ، پیشینه و آداب و رسوم غنی اقوام و ملت ها را به نسل جدید معرفی کرد.

  ساوری خاطرنشان کرد: شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین از 29 آبان ماه لغایت 3 آذر ماه سال جاری به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گلستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 250 هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی در جشنواره اقوام ایران زمین

حضور 250 هنرمند صنایع دستی و هنرهای سنتی در جشنواره اقوام ایران زمین