مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-23اقتصادي

افزایش 14 درصدی مصرف بنزین در منطقه زنجان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرف بنزین در این استان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 14 درصد افزایش یافت.

- ایسنا/زنجان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: مصرف بنزین در این استان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 14 درصد افزایش یافت.

حمید حبیبی صبح امروز (بکم آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: میانگین مصرف 6 ماهه بنزین در بازه زمانی یاد شده در استان 286 میلیون و 465 هزار لیتر بوده است وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال برای سوخت رسانی هر چه بهتر به مردم، اقدامات زیادی توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه انجام شد.

این مسئول با اشاره به افزایش استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی، ادامه داد: شیوه نامه هایی نیز برای نظارت بیشتر بر جایگاه های عرضه سوخت و جلوگیری از تخلف ها ابلاغ شد و همه بخش های مرتبط در کشور برای اجرای آن ها بسیج شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان، از افزایش 18 درصدی مصرف نفت گاز در بخش غیرنیروگاهی در استان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: مصرف کنندگان این فرآورده در این بخش مواردی مانند کشاورزی، حمل و نقل، صنایع، ادارات و طرح های عمرانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی مصرف بنزین در منطقه زنجان

افزایش 14 درصدی مصرف بنزین در منطقه زنجان