مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-13اقتصادي

مزایده خودروی های لاکچری رسوبی در گمرک بوشهر


مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از آماده سازی 47 دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی در دومین مزایده فوق العاده به شماره 583 اموال تملیکی خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، علی عسکری مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر صبح امروز گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اموال تملیکی با اخذ مجوزهای لازم جهت فروش خودروها از جمله ادارات استاندارد و محیط زیست همزمان با تمام مراکز کشور، 148 دستگاه خودرو را در مزایده فوق العاده مهرماه عرضه کرد.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: جهت جلوگیری از رسوب کالا در دومین مزایده فوق العاده، حدود 47 دستگاه از انواع خودرو و ماشین آلات راهسازی این استان عرضه می شود.

وی افزود: استان بوشهر با فروش 113 دستگاه به ارزش پنج هزار و 530 میلیارد ریال بیشترین فروش در مزایده مهر ماه را در کشور ثبت کرد.

مدیرکل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر از آماده سازی 47 دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی در دومین مزایده فوق العاده به شماره 583 اموال تملیکی اشاره کرد و گفت: مجوزهای لازم از جمله دستورات قضایی، استاندارد و محیط زیست خودروها اخذ و به ارزش اولیه یکهزار و 350 میلیارد ریال از امروز عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده خودروی های لاکچری رسوبی در گمرک بوشهر

مزایده خودروی های لاکچری رسوبی در گمرک بوشهر