مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-12بين الملل

بلومبرگ: جنگ غزه بار مالی سنگینی بر دوش ایرلاین های دنیا گذاشت


خبرگزاری بلومبرگ در آمریکا تأکید کرد، جنگ غزه بار مالی سنگینی را به بودجه شرکت های هواپیمایی جهان تحمیل کرد و با گسترش دامنه آن 300 پرواز اروپا به آسیا آسیب جدی خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه بار بیشتری را بر بودجه شرکت های هواپیمایی در جهان اضافه کرده  و آنها را مجبور به لغو پروازها و استفاده از مسیرهای طولانی تر کرده بخصوص که آنها از زمان جنگ اوکراین نیز با چالش های متعددی روبه رو شدند.

خبرگزاری بلومبرگ در آمریکا در گزارشی با عنوان شرکت های هواپیمایی بهای جنگ ها را با لغو پروازها و طی کردن مسیرهای طولانی تر می دهند ، نوشت:  خاورمیانه مدت هاست که یک چهارراه جهانی برای سفرهای هوایی بوده است و صدها هواپیما هر روز در مسافت های طولانی بین ایالات متحده، اروپا و آسیا پرواز می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین خبرگزاری، جنگ غزه در منطقه ای که از قبل هم از جمله نقاط داغ و پر تنش بوده پیچیدگی های هوانوردی بین شرق و غرب را افزایش داده است و با دشوارتر شدن مسیرهای پروازی، شرکت های هواپیمایی را مجبور به کاهش خدمات خود به عنوان یک اقدام احتیاطی کرده است.

بلومبرگ افزود: به عنوان مثال، شرکت هواپیمایی اسراییلی ال عال پرواز بر فراز بیشتر مناطق شبه جزیره عربستان را به دلیل نگرانی های امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: جنگ غزه بار مالی سنگینی بر دوش ایرلاین های دنیا گذاشت

بلومبرگ: جنگ غزه بار مالی سنگینی بر دوش ایرلاین های دنیا گذاشت