مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-19ورزشي

ورزشی که شما را از رفتن به باشگاه بی نیاز می کند


راکینگ یا حمل کردن چیزی دارای وزن طی مسافتی می تواند به شما کمک کند با افزایش سن چربی بسوزانید، عضله بسازید و قوی بمانید و نیازی به باشگاه نداشته باشید.

- راکینگ، یک تمرین عالی برای آمادگی جسمانی و طول عمر است و به گفته فرد فعال در زمینه آمادگی جسمانی، حمل کردن یک وسیله، رفتار کلیدی انسان در طول تاریخ بوده است و برای عضله سازی، چربی سوزی، بهبود سلامت قلب و پیشگیری از آسیب، آن را امتحان کنید.

راکینگ، یکی از جذابترین گرایش های آمادگی جسمانی است که نیازی به باشگاه یا تجهیزات شیک ندارد و به طور تقریبی هر کسی چه مادربزرگ 70 ساله یا یک ورزشکار جوان 21 ساله می تواند آن را برای قوی تر شدن و عمر طولانی تر امتحان کند.

مایکل ایستر، روزنامه نگار در زمینه آمادگی جسمانی و نویسنده کتاب پرفروش مغز کمیابی گفت: راکینگ یا حمل وزن در مسافت، تمرینی بدنی است که برای کمک به زنده ماندن ما طراحی شده است.

این تمرین می تواند آمادگی قلبی عروقی را بهبود بخشد، عضلات و استخوان های ما را بادوام تر کند و برای کمک به انجام وظایف روزانه، قدرت مرکزی و پشت را تقویت کند اما این روزها، ابزارها، فناوری و روال های در حال تغییر ما باعث شده که بسیاری از ما به ندرت نیاز داشته باشیم که وسایلی را بیش از چند متر از ماشین خود تا خانه های خود حمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشی که شما را از رفتن به باشگاه بی نیاز می کند

ورزشی که شما را از رفتن به باشگاه بی نیاز می کند