مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-12بين الملل

هشدار به آمریکا درباره تداوم حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه «واشنگتن پست» با بیان اینکه خسارات ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مقامات آمریکایی را در موقعیت غیرقابل دفاعی قرار داده است، - روزنامه واشنگتن پست اذعان کرد که خسارات ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، مقامات آمریکایی را در موقعیت غیرقابل دفاعی قرار داده است و ادامه این روند باعث افول جایگاه جهانی آمریکا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه واشنگتن پست با بیان اینکه خسارات ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه مقامات آمریکایی را در موقعیت غیرقابل دفاعی قرار داده است، خاطرنشان کرد که بسیاری ها حتی در آمریکا در اظهارات غیرعلنی ناراحتی خود را از هدف قرار گرفتن غیرنظامیان توسط اسراییل ابراز داشته اند.

این روزنامه در ادامه گزارش خود به نقل از مقامات آمریکایی نوشت: طولانی شدن رنج غیرنظامیان در غزه تهدیدی برای عصبانیت بیشتر جوانان فلسطینی از سیاست های آمریکا است و در صورتی که ایران و نیرو های متحدش نیاز به واکنش را احساس کنند، احتمال وقوع یک جنگ منطقه ای افزایش می یابد.

به اعتقاد واشنگتن پست، دولت آمریکا با یک مأموریت پیچیده در چگونگی ارسال پیام علنی خود به اسراییلی ها روبروست و این پیچیدگی تا حدی به این دلیل است که واشنگتن نمی خواهد به گونه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به آمریکا درباره تداوم حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه

هشدار به آمریکا درباره تداوم حمایت از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه