مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:252023-10-25سياسي

73 درصد از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، گفت: امروز بالغ بر 73 درصد جامعه 85 میلیون نفری ایران تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند و این دستاورد در نوع خود کم نظیر است.

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، گفت: امروز بالغ بر 73 درصد جامعه 85 میلیون نفری ایران تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند و این دستاورد در نوع خود کم نظیر است.

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، در دیدار با آیت الله سعیدی که امروز، سوم آبان ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، تحقق عدالت در حکومت را رویکرد دینی و اولویت اول تأمین اجتماعی دانست و اظهار کرد: تا قبل از انقلاب 20 درصد جامعه 35 میلیونی کشور تحت پوشش بیمه های تأمین اجتماعی بودند؛ ولی امروز بالغ بر 73 درصد جامعه 85 میلیون نفری ایران تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند و این دستاورد در نوع خود کم نظیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان حضرت معصومه(س)، وی با بیان اینکه در حوزه بیمه های درمانی با اقدامات اخیر دولت، پوشش نزدیک به 100 درصدی را داریم، افزود: قبل از انقلاب در حوزه درمان در سازمان تأمین اجتماعی حدود 20 مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی وجود داشت؛ ولی امروز بالغ بر 400 مرکز تخصصی و فوق تخصصی و بیمارستانی دارد که به صورت 100 درصد رایگان خدمات درمانی ارائه می دهند و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

73 درصد از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند

73 درصد از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند