مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-20اقتصادي

بهینه سازی شبکه توزیع برق 37 روستای شازند


مدیرتوزیع برق شهرستان شازند از بهینه سازی شبکه توزیع برق 37 روستا در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال خبرداد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شازند،حسینی ظهر امروز در حاشیه بررسی وضعیت برق رسانی روستاهای شازند در گفت وگو با خبرنگار فارس افزود: این طرح شامل جابه جایی تیرهای موجود در معابر روستایی، اصلاح شبکه فرسوده، تعویض یا تقویت ترانس های روستاها در صورت وجود مشکل و نصب پست های جدید برق است و در مجموع، با اجرای این طرح شبکه برق روستاها به روزرسانی و اصلاح شده و معایب آن برطرف می شود و شبکه پایداری در روستاها ایجاد شده و مشکلات شبکه به شدت کاهش پیدا می کند.

وی بیان کرد: در راستای این طرح در حدود 2000 چراغ LED در روستاها نصب شده است که شامل نصب چراغ های جدید یا تعویض چراغ های فرسوده بوده و موجب صرفه جویی در مصرف انرژی نیز شده است .

حسینی ،برقرسانی به روستای مراد خان با احداث4 کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب ترانس ،تامین برق 299واحد پروژه مسکن ملی شهر مهاجران با پیشرفت فیزیکی 60درصد،اصلاح شبکه های برق روستایی در قالب طرح بهارستان در 37 روستای سطح شهرستان،مقاوم سازی شبکه های فشار متوسط با احداث 1800 متر شبکه ،اصلاح شبکه فشار متوسط به منظور افزایش پایداری به طول 4900 متر را از جمله در دست اقدام دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی شبکه توزیع برق 37 روستای شازند

بهینه سازی شبکه توزیع برق 37 روستای شازند