مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 20:102023-11-16بين الملل

کاخ سفید : چین از نفوذ خود بر ایران استفاده کند


جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی دیدار جو بایدن رییس جمهور آمریکا با شی جین پینگ رییس جمهور چین روز پنحشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت که آمریکا مایل است چین از خطوط ارتباطی خود با ایران استفاده کرده و این پیام را بدهد که باید از یک جنگ .

- جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی دیدار جو بایدن رییس جمهور آمریکا با شی جین پینگ رییس جمهور چین روز پنحشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت که آمریکا مایل است چین از خطوط ارتباطی خود با ایران استفاده کرده و این پیام را بدهد که باید از یک جنگ گسترده تر در خاورمیانه اجتناب شود.

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت کاخ سفید گفت که ایالات متحده آمریکا مایل است چین از نفوذ خود بر ایران استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی دیدار جو بایدن رییس جمهور آمریکا با شی جین پینگ رییس جمهور چین روز پنحشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت که آمریکا مایل است چین از خطوط ارتباطی خود با ایران استفاده کرده و این پیام را بدهد که باید از یک جنگ گسترده تر در خاورمیانه اجتناب شود.

کربی در پاسخ به این سوال که آیا جو بایدن، رییس جمهور آمریکا از چین تضمینی دریافت کرده است که پکن از ایران خواهد خواست حملات به نیروهای آمریکایی در عراق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید : چین از نفوذ خود بر ایران استفاده کند

کاخ سفید : چین از نفوذ خود بر ایران استفاده کند