مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-21اقتصادي

معرفی 158 واحد نانوایی متخلف در نهاوند به تعزیرات


سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال تاکنون 592 مورد بازرسی از نانوایی های نهاوند انجام شده که از این میزان 158 پرونده تخلف گرانفروشی و کم فروشی به تعزیرات معرفی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، توکل آبشناس ظهر امروز در کارگروه کشاورزی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون به منظور تنظیم بازار، 28 تن مرغ منجمد، 110 تن برنج هومالی و هندی و 5.

5 تن گوشت قرمز توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اقلام اساسی در بازار توسط مباشران منتخب توزیع شده است افزود: در آبان امسال 34 مورد بازرسی و نظارت بر روند توزیع و عرضه اقلام اساسی صورت گرفته که از این میزان 10 مورد تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند یادآور شد: عمده تخلف ها معرفی شده به تعزیرات حکومتی در خصوص عدم رعایت قیمت مصوب و عدم درج قیمت روی کالا بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در طرح یک ماه شمیم از نیمه شهریور تا نیمه مهرماه امسال نیز 134 بازرسی در سطح شهرستان انجام و 26 پرونده تخلفات به تعزیرات ارسال شده است گفت: شهرستان نهاوند در بازرسی طرح شمیم رتبه اول استان را کسب کرد.

آبشناس به تعداد بازرسی های انجام شده از واحدهای نانوایی اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون 592 مورد بازرسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 158 واحد نانوایی متخلف در نهاوند به تعزیرات

معرفی 158 واحد نانوایی متخلف در نهاوند به تعزیرات