مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-19اقتصادي

آل اسحاق: شرکت ها نباید حیاط خلوت دولت باشند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یحیی آل اسحاق در مصاحبه با رادیو درباره راهکار های عملی شفافیت شرکت های دولتی اظهار کرد: نقطه مقابل شفافیت، - رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با بیان این که شرکت ها نباید حیاط خلوت دولت باشند گفت: یکی از عوامل مشکل زا برای نظام بانکی بدهی و عدم شفافیت شرکت های دولتی است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یحیی آل اسحاق در مصاحبه با رادیو درباره راهکار های عملی شفافیت شرکت های دولتی اظهار کرد: نقطه مقابل شفافیت، ابهام قرار دارد و هر میزان از تصمیم گیری مثبت و تاثیر گذار اگر با ابهام در اطلاعات مورد نیاز طرف تصمیم گیر همراه باشد، موجب تردید زایی شده و تصمیم گیری ها به درستی انجام نمی شود و یا متوقف می گردد.

در این شرایط امنیت لازم برای تصمیم گیران صورت نمی گیرد؛ خاصه در حوزه اقتصاد که رابطه مستقیمی میان امنیت و اعتماد و نظام تصمیم گیری وجود دارد.

وزیر اسبق بازرگانی افزود: در جایی که سرمایه گذار یا ذی نفع احساس کند که امنیت لازم وجود ندارد و یا در حوزه اعتماد سازی ابهام وجود دارد، ترمز خواهد کرد و بر اساس یک مثل عربی نیز می گویند وقتی شبهه ایجاد شد، ترمز کن! لذا در چنین شرایطی توقف ایجاد شده و از منابع و امکانات و استعداد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل اسحاق: شرکت ها نباید حیاط خلوت دولت باشند

آل اسحاق: شرکت ها نباید حیاط خلوت دولت باشند