مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-01بين الملل

فرانسه تدابیر امنیتی برای یهودیان را تشدید کرد


همزمان با تداوم حمایت های غرب از رژیم صهیونیستی، رییس جمهور فرانسه دستور استقرار 10 هزار نیروی پلیس برای حفاظت از اماکن یهودی در این کشور را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جرالد دارمانین وزیر کشور فرانسه ضمن هشدار درباره افزایش اقدامات خرابکارانه علیه یهودیان در این کشور اروپایی، از استقرار 10 هزار نیروی پلیس برای حفاظت از آنها خبر داد.

 منابع رسانه ای گزارش دادند که پلیس فرانسه 10 هزار نیروی خود را برای حفاظت از اماکن یهودی مستقر کرده است؛ اقدامی که گفته می شود پس از چندین مورد اقدام خرابکارانه ضد یهودی در فرانسه انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک روسیه، جرالد دارمانین وزیر کشور فرانسه در پارلمان این کشور گفت: در راستای دستور رییس جمهور امانوئل مکرون، 10000 افسر پلیس برای محافظت از 950 مکان که جامعه یهودیان در آن حضور دارند، از جمله مدارس، کنیسهها و مراکز فرهنگی مستقر شده اند .

امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه پس از عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، همانند جو بایدن رییس جمهور آمریکا و دیگر سران غربی به فلسطین اشغالی سفر و حمایت پاریس را از تل آویو اعلام کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه تدابیر امنیتی برای یهودیان را تشدید کرد

فرانسه تدابیر امنیتی برای یهودیان را تشدید کرد