مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-11بين الملل

چهار قطعه از پازل آخرالزمانی تل آویو در نسل کشی غزه+عکس و فیلم


نتانیاهو و حامیانش نگاه خود را پیشران طلیعه دار نبردی مذهبی در پایان تاریخ می دانند.

آن ها نه تنها حاضرند به راحتی دست به کشتار هر فلسطینی به طور خاص و هر مسلمان به طور عام بزنند بلکه یهودی و صهیونیست را هم قربانی خواهند کرد.

-  انسانیت زدایی از رقیب یا طرف مقابل، یکی از روش های قدیمی عملیات روانی توسط رژیم های جنایتکار است که برای آماده کردن افکار عمومی داخلی و خارجی و مشروعیت بخشی به جنایت بی حد و مرز نیروهای خودی، شان و هویت انسانی جبهه مقابل را زیر سوال می برند.

جدای از این، اظهارات گالانت که با سخنان هرتسوگ تکمیل شد، بار دیگر نشان از نقشه شوم رژیم صهیونیستی برای حل مساله غزه، یک بار برای همیشه: از طریق پاک کردن صورت مساله و حذف چیزی به نام نوار خودگردان غزه و اصولا هویت فلسطینی آن دارد.

رییس رژیم اشغالگر، اسحاق هرتسوگ، در کنفرانس خبری روز 13 اکتبر به صراحت مدعی شد که در غزه هیچ غیرنظامی بی گناهی وجود ندارد.

  قطعه ی دیگر این پازل، آن جاست که همین ذهنیت، یعنی هیولاانگاری از مردم غزه با هدف توجیه حذف آنان از طریق نظامی، ظاهرا از راس هرم قدرت در این رژیم، به رده های میانی و پایینی نیز القاء شده است.

در روزهای گذشته، شمار زیادی از اظهارات سربازان صهیونیست منتشر شده که به صراحت و روبروی دوربین زنده، از کشتار مردم غیرنظامی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار قطعه از پازل آخرالزمانی تل آویو در نسل کشی غزه+عکس و فیلم

چهار قطعه از پازل آخرالزمانی تل آویو در نسل کشی غزه+عکس و فیلم