مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-18بين الملل

نیویورک تایمز: جنگ غزه به صنعت هوانوردی آمریکا آسیب خواهد زد


نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد که نگرانی ها از پیامدهای تداوم جنگ غزه شرکت های هواپیمایی در آمریکا را وادار به ارزان تر کردن قیمت بلیط ها کرده که در نهایت به صنعت هوانوردی این کشور آسیب می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی آورده است که  در بحبوحه نگرانی های مرتبط با درگیری در خاورمیانه و ادامه جنگ غزه، شرکت های هواپیمایی در آمریکا شروع به ارائه پیشنهاد قیمت های رقابتی از جمله برای مقاصد محبوب خارج از کشور مانند پاریس کرده اند.

بر اساس گزارشی که نیویورک تایمز منتشر کرد، قیمت بلیط هواپیما در آمریکا به بسیاری از مقاصد محبوب اخیراً به پایین ترین سطح خود طی ماه های اخیر رسیده است، به طوری که سفر در تعطیلات نسبت به سال گذشته بسیار ارزان تر است و همین امر باعث آرامش متقاضیانی شده که از افزایش قیمت انواع کالاها و خدمات ناراضی هستند.

فراوانی رزرو و خرید بلیط در آمریکا نشان می دهد که بهبود سریع صنعت هوانوردی پس از همه گیری در بخش هوانوردی ممکن است در نهایت کند شود، زیرا عرضه بلیط افزایش یافته و در برخی مسیرها از تقاضا فراتر رفته است.

در اوایل ماه نوامبر جاری، میانگین قیمت یک پرواز داخلی در آمریکا در حوالی روز شکرگزاری(آخرین پنجشنبه ماه نوامبر) نسبت به سال گذشته حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: جنگ غزه به صنعت هوانوردی آمریکا آسیب خواهد زد

نیویورک تایمز: جنگ غزه به صنعت هوانوردی آمریکا آسیب خواهد زد