مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-07سياسي

پورخاقان: همکاری ایران و چین موجب حفظ امنیت و ثبات در دنیا و منطقه می شود


رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح کشور انجام همکاری دوجانبه در مبارزه با تروریسم و برگزاری مانور های مشترک با کشور را چین را موجب حفظ امنیت و ثبات در دنیا و همچنین منطقه مهم و استراتژیک خلیج فارس و دریای عمان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام پورخاقان، رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح که به دعوت رسمی دادستان کل ارتش جمهوری خلق چین برای شرکت در کنفرانسی با موضوع مانور های مشترک مبارزه با تروریسم و ​​همکاری قضایی در امنیت دفاعی در حفظ نظم مرزی به استان شیان چین سفر کرده است با این مقام قضایی چین دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار ژنرال ژانگ جین ضمن ابراز خرسندی از اینکه رییس سازمان قضایی نیرو های مسلح ایران شخصاً در بیست و یکمین اجلاس دادستان های کشور های عضو پیمان شانگ های شرکت کرده، از وی درخواست کرد جهت تعمیق روابط قضایی نظامی بین دو کشور، کارگروهی برای بررسی راهکار های عملی بین دو طرف تشکیل شود تا بیش از پیش بتوانند در راستای مبارزه با تروریسم و حفظ صلح جهانی موفق باشند.

در ادامه حجت الاسلام پورخاقان با اشاره به عمق ارتباطات اجتماعی، اقتصادی و تجاری بین مردم دو کشور که راه ابریشم یکی از نماد های آن است، خاطرنشان کرد: این روابط با پیروزی انقلاب اسلامی ایران با توجه به روحیه ضد امپریالیستی دو کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورخاقان: همکاری ایران و چین موجب حفظ امنیت و ثبات در دنیا و منطقه می شود

پورخاقان: همکاری ایران و چین موجب حفظ امنیت و ثبات در دنیا و منطقه می شود