مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-03اجتماعي

محدودیت های ترافیکی ایام الله راهپیمایی 13 آبان در شهر ارومیه اعلام شد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان آذربایجان غربی محدودیت های ترافیکی ایام الله راهپیمایی 13 آبان در شهر ارومیه را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ حجت مشتاق رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی آذربایجان غربی محدودیت های ترافیکی ایام الله راهپیمایی 13 آبان در شهر ارومیه را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی 13 آبان روز شنبه همزمان با سراسر کشور در مرکز استان و سایر شهرستان های تابعه استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

مشتاق افزود: از ساعت  08:30 روز شنبه 13 آبان ماه تا پایان مراسم  محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر های اعلام شده و کلیه مسیرهای منتهی به  ( خیابان پنجراه به سمت میدان انقلاب ، تقاطع کاشانی به سمت میدان انقلاب ، تقاطع مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، کنار گذر عطایی، تقاطع طالقانی به میدان ولایت فقیه) ممنوع  خواهد بود و شهروندان جهت رسیدن به مقصد شان باید از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

وی تصریح کرد: پارک  خودرو در حاشیه مسیرهای اعلام شده ممنوع بوده و از ساعت 06:00 نسبت به پاکسازی مسیر راهپیمایی از میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب اقدام و در صورت توقف، خودروی آنها با جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی ایام الله راهپیمایی 13 آبان در شهر ارومیه اعلام شد

محدودیت های ترافیکی ایام الله راهپیمایی 13 آبان در شهر ارومیه اعلام شد