مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-19اجتماعي

آغاز تغذیه دستی برای آهوان قراویز


رییس اداره محیط زیست شهرستان قصرشیرین از آغاز تغذیه دستی به دلیل محدودیت منابع غذایی در اختیار آهوان پناهگاه حیات وحش قراویز خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره محیط زیست شهرستان قصرشیرین از آغاز تغذیه دستی به دلیل محدودیت منابع غذایی در اختیار آهوان پناهگاه حیات وحش قراویز خبر داد.

پژمان فتاح پور در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به جمعیت بالای تعداد آهوانی که در پناهنگاه حیات وحش قراویز زندگی می کنند و تراکم بالای وجود آهو در این منطقه، گفت: در حال حاضر در وسعت حدود 3800 هکتاری پناهگاه حیات وحش قراویز، بالغ بر هزار راس آهو زندگی می کند که این امر بیانگر تراکم زیاد جمعیت آهو در منطقه است.

وی ادامه داد: اگرچه تعداد قابل توجه آهو در قروایز به عنوان بزرگترین زیستگاه آهو در غرب کشور جای خشنودی دارد، اما مشکلاتی از جمله در زمینه دسترسی به منابع غذایی برای این آهوان ایجاد شده است.

به گفته رییس محیط زیست شهرستان قصرشیرین، خشکسالی چند سال اخیر و همچنین موارد آتش سوزی که در فصل گرمای امسال در این منطقه رخ داد، باعث شده پوشش گیاهی قراویز جوابگوی نیاز غذایی آهوان منطقه نباشد.

فتاح پور با بیان اینکه گاهی آهوان برای دسترسی به غذا وارد اراضی کشاورزی منطقه می شوند که این امر باعث خسارت به کشاورزان شده است، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر گاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تغذیه دستی برای آهوان قراویز

آغاز تغذیه دستی برای آهوان قراویز