مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:362023-11-20سياسي

بزرگ ترین رویداد قرآنی جهان اسلام در مازندران از ایده تا اجرا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، همزمان با هفته بسیج اجرای برنامه های شاخص سپاه کربلا در استان مازندران جان گرفت اما در این میان فعالیت های قرآنی جذابیت دیگری دارد، اقداماتی نو در جهت عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم باعنوان بزرگ ترین رویداد قرآنی جهان اسلام در مازندران صورت می گیرد.

مرکز تعلیم و تربیت و دارالقرآن بسیج سپاه کربلا در سال جاری با ابتکار عمل توانستند به عنوان اولین استان در کشور بانک جامع اطلاعاتی فعالان قرآنی را تدوین کرده و به توفیقات خوبی دست پیدا کنند.

   حجت الاسلام جاسم آقایی مسؤول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه کربلا در این باره در گفت گو با خبرنگار فارس، گفت که برابر سند اعتلای بسیج و منویات رهبری تدوین مسجد به عنوان پایگاه قرآنی مرکز ثقل این معاونت قرار گرفته تا شاهد انس عمومی آجاد مردم با قران کریم به ویژه بسیجیان، جوانان و نوجوانان باشیم.

وی اعلام کرد که ما در راستای تعمیق معنویت انگیزه مند کردن جوانان و نوجوانان در حوزه های مربوط به قرآن و عترت و حضور حداکثری جوانان در مسجد اقدام به برگزاری مسابقات با هدف ایجاد شوق حداکثری در این بخش کردیم.

  *رقابت 57هزار نفر در 36 رشته قرآنی حجت الاسلام آقایی از برگزاری یکی از بزرگ ترین رویداد قرآنی جهان اسلام مازندران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین رویداد قرآنی جهان اسلام در مازندران از ایده تا اجرا

بزرگ ترین رویداد قرآنی جهان اسلام در مازندران از ایده تا اجرا