مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-09ورزشي

جعفری: اگر پاداشی هست برای پیروزی در مسابقات باشد نه برای باخت + فیلم


امیر جعفری دارنده مدال نقره مسابقات وزنه برداری در مسابقات پاراآسیایی هانگژو در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو در رابطه با شرایط میزبانی کشور چین و سطح مسابقات گفت: - وی در پاسخ به سوال انتظاراتی که از مسئولین دارند تصریح کرد: مسئولین و جامعه ورزشی ما باید بپذیرند ورزش اول ما ورزش های پارالمپیکی است مانند پاراوزنه برداری، والیبال نشسته و پارادومیدانی؛ هر میزان که از این ورزش ها حمایت شود نه تنها مالی بلکه از نظر امکانات، تجهیزات و پشتیبانی ها جای دوری نمی رود و نتایج پاراآسیایی نشان دهنده این است که اگر حمایت های لازم صورت گیرد قطعا نتایج بهتری هم کسب خواهد شد و هم جامعه بازخورد مثبتی از این افتخارآفرینی ها می گیرد.

او درباره مشکلات ورزشکاران پاراالمپیکی گفت: متاسفانه بیشتر ورزشکاران پارالمپیکی از نظر مالی دچار مشکل هستند و برای تهیه اولین و کمترین نیاز های ورزشی خود به مشکل می خورند.

او در ادامه تصریح کرد: نمی خواهیم پاداش و مبالغ نجومی برای ورزشکاران در نظر گرفته شود، ولی اگر پاداشی هست برای پیروزی در مسابقات است نه برای باخت.

به ورزشکارانی که در مسابقات پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب مدال نشدند پاداشی تعلق نمی گیرد، ولی متاسفانه در برخی رشته های خاص باخت هم برای ورزشکار پاداش به همراه دارد در حالی که اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفری: اگر پاداشی هست برای پیروزی در مسابقات باشد نه برای باخت + فیلم

جعفری: اگر پاداشی هست برای پیروزی در مسابقات باشد نه برای باخت + فیلم