مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-27ورزشي

برنامه های ورزش های همگانی دو برابر می شوند


مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اهمیت و تاکیدات رهبر انقلاب درباره ورزش همگانی استان فارس گفت: 826 برنامه در ورزش های همگانی راه اندازی شده است که تا دو برابر افزایش می یابد.

- ایسنا/فارس مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اهمیت و تاکیدات رهبر انقلاب درباره ورزش همگانی استان فارس گفت: 826 برنامه در ورزش های همگانی راه اندازی شده است که تا دو برابر افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، محمدمهدی سرفراز شکوهی، در همایش خانواده ورزش همگانی استان که در سالن سعدی مجتمع ولایت شیراز به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، گفت: با توجه به منویات و سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ورزش همگانی، هیئت ورزش های همگانی یک هیات استراتژیک است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه ورزش همگانی بعد از جنگ جهانی دوم به خاطر ترمیم زخم های جنگ راه اندازی شد، افزود: در کشور ما هم سه سال بعد از جنگ تحمیلی راه اندازی شد.

سرافراز شکوهی با بیان اینکه 826 برنامه در ورزش همگانی راه اندازی شده است که تا 2 برابر افزایش می یابد، گفت: ورزش همگانی ویترین اصلی و نمود اصلی ورزش در سطح کشور و جهان است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس نیز گفت: توسعه ورزش های همگانی برای جامعه بسیار لازم است و همه مدیران دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ورزش های همگانی دو برابر می شوند

برنامه های ورزش های همگانی دو برابر می شوند