مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-21ورزشي

پروژه «تئاتر شهر» قزوین در دهه مبارک فجر افتتاح می شود


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین از افتتاح پروژه «تئاتر شهر» تا دهه فجر امسال خبر داد.

- قاسم اللهیاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به جلسه برگزاری شده بین اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اظهار کرد: با برنامه ریزی و ترسیم یک افق هدفمند می توانیم در اجرای برنامه های فرهنگی گام های بلندتری برداریم و نسبت به معرفی ظرفیت های قزوین اقدامات موثری را به مرحله عمل برسانیم.

وی با اشاره به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی کشور است، خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های فرهنگی باید برای ماندگاری و تقویت پایتخت خوشنویسی قزوین تلاش کنند و همه مجموعه ها و مدیران با هم افزایی و مشارکت در این مسیر حرکت کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی به عنوان یک زیرساخت اساسی در کشور گفت: توجه به ضرورت برندینگ در حوزه های فرهنگی، هنری و گردشگری کمک زیادی به موفیقت در این عرصه خواهد کرد و بر این اساس تمامی ابزارها باید در کنار این موضوع به کار گرفته شود.

اللهیاری از مشارکت و تعامل شورا ومدیریت شهری قزوین در اجرای برنامه های مشارکتی فرهنگی، هنری و قرآنی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و عنوان کرد: در این را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه «تئاتر شهر» قزوین در دهه مبارک فجر افتتاح می شود

پروژه «تئاتر شهر» قزوین در دهه مبارک فجر افتتاح می شود