مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-30اقتصادي

پلمب 102 واحد مشاور املاک متخلف در استان قزوین


مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در مجموعه این گشت های مشترک از مشاورین املاک در استان قزوین مبلغ 13 میلیارد و 710 میلیون و 50 هزار ارزش ریالی جرائم درنظر گرفته شده که مبلغ هفت میلیارد و 809 میلیون و 200 هزار ارزش ریالی وصولی این جرائم بوده است و در مجموع .

- ایسنا/قزوین مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در مجموعه این گشت های مشترک از مشاورین املاک در استان قزوین مبلغ 13 میلیارد و 710 میلیون و 50 هزار ارزش ریالی جرائم درنظر گرفته شده که مبلغ هفت میلیارد و 809 میلیون و 200 هزار ارزش ریالی وصولی این جرائم بوده است و در مجموع 102 واحد متخلف پلمب و اخطار دریافت کردند.

سید علی هاشمی درخصوص گشت مشترک بازدید از مشاروین املاک در استان قزوین اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی مشاورین املاک و کنترل بازار خارج از شبکه اقدام به بازدید و سرکشی روزانه دارند و در راستای آرامش بازار مسکن و نظارت بر بازار سیاه مسکن و قیمت گذاری کاذب در این حوزه بازدید از مشاورین املاک استان قزوین ادامه دارد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان قزوین بیان کرد: با همکاری گشت مشترک در بازدیدهای روزانه در شهر قزوین طی 75 فقره گشت از 225 واحد بازدید به عمل آمده است که منج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 102 واحد مشاور املاک متخلف در استان قزوین

پلمب 102 واحد مشاور املاک متخلف در استان قزوین