مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-10سياسي

چالش های بهداشتی جنوب سیستان وبلوچستان متعدد اما قابل حل است


دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: در جنوب استان با مشکلات متعددی در حوزه بهداشت و درمان مواجه هستیم اما دولت مصمم است تا در سریعترین ممکن موارد را برطرف کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: در جنوب استان با مشکلات متعددی در حوزه بهداشت و درمان مواجه هستیم اما دولت مصمم است تا در سریعترین ممکن موارد را برطرف کند.

رضا جعفری شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی حوزه راسک و ایرانشهر که به منظور پیگیری مطالبات مردم جنوب استان انجام شد، اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی مردم جنوب استان در حوزه بهداشت و درمان است که متاسفانه در شاخص های مختلف از میانگین کشوری فاصله چشمگیری وجود دارد، دولت مردمی در استان هم از ابتدای شروع به کار به این موضوع تاکید ویژه ای داشته است و ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان نه تنها برنامه دولت بلکه از اولویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد که مصداق آن امتیازات تاریخی است که در این خصوص به استان تنها در همین مدت دوساله است حضور اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی افزود: در راستای پیگیری مطالبات مردم در خصوص وضعیت بیمارستان های راسک و ایرانشهر و بررسی میزان تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های بهداشتی جنوب سیستان وبلوچستان متعدد اما قابل حل است

چالش های بهداشتی جنوب سیستان وبلوچستان متعدد اما قابل حل است