مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-24سياسي

نقش موثر افزایش سواد رسانه ای برای مقابله با شکاف نسلی


آموزش سواد رسانه ای گامی موثر برای مقابله با شکاف نسلی بین نسل امروز و قدیم کشور است.

- ایسنا/زنجان امام جمعه خرم دره گفت: آموزش سواد رسانه ای گامی موثر برای مقابله با شکاف نسلی بین نسل امروز و قدیم کشور است.

حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور شامگاه دیروز (یکم آبان ماه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خرم دره به بررسی آسیب های موادمخدر پرداخته و با اشاره به نقش اخلاق دینی در پیشگیری از اعتیاد، اظهار کرد: مطالعات مختلف نشان داده اند که یکی از عوامل محافظت کننده در مقابل سوءمصرف مواد داشتن اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی است که می تواند عاملی برای خود کنترلی باشد.

این مسئول با بیان اینکه خانواده یکی از مهم ترین عواملی است که در موفقیت و ناکامی افراد تاثیر دارد، ادامه داد: محیط خانوادگی نـامـنـاسـب و برخی از رفتارهای ضداجتماعی والدین مـی تـوانـد آسـیـب هـای روانـــی را به فرزندان وارد کند و عاملی برای اعتیاد فرزندان باشد.

وی با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی فضای مجازی بر فرزندان، ادامه داد: فضای مجازی یکی از عوامل شکاف بین نسل امروز کشور با نسل گذشته است که باید در این مورد چاره اندیشی شود.

امام جمعه خرم دره متذکر شد: دانش وآگاهی نسل جدید با حضور فضای مجازی افزایش پیدا کرده و به همین دلیل کمتر نصایح و گفته های بزرگترها را می پذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر افزایش سواد رسانه ای برای مقابله با شکاف نسلی

نقش موثر افزایش سواد رسانه ای برای مقابله با شکاف نسلی