مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-31پزشكي

فاضلی: تمام بخش های مربوط به سلامت روان باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند


یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت توجه به سلامت روان در کشور گفت: هر کدام از بخش های مربوط به سلامت روان اعم از مشاوره، - یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت توجه به سلامت روان در کشور گفت: هر کدام از بخش های مربوط به سلامت روان اعم از مشاوره، درمان و بستری جزیی از فرآیند سلامت است و باید تحت پوشش و حمایت بیمه های درمانی قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای ماه جاری بود که بهرام عین اللهی وزیر بهداشت از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تعرفه های خدمات روانشناسی خبر داد؛ خبری که طی روزهای بعد تکمیل و از سوی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت جزییات آن اعلام شد.

محمدمهدی ناصحی مدیرعامل این سازمان بیمه ای اعلام کرد که خدمات روان شناسی شامل مشاوره روان شناسی و ویزیت مربوط به روانشناسی می شود.

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره نیز در توضیحاتی در این باره گفت که خدمات روانشناسی بالینی و سلامت تحت پوشش بیمه قرار گرفته است و این خدمات شامل افرادی که مدرک کارشناسی ارشد و دکترای بالینی روانشناسی دارند، می شود ؛ جرییاتی که حاکی از آن بود که هنوز همه خدمات مربوط به روان شناسی تحت پوشش بیمه درمانی قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلی: تمام بخش های مربوط به سلامت روان باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند

فاضلی: تمام بخش های مربوط به سلامت روان باید تحت پوشش بیمه قرار بگیرند