مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:152023-10-24حوادث

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در مرزهای آبی سیستان و بلوچستان


فرمانده مرزبانی استان سیستان وبلوچستان از کشف هزاران لیتر سوخت قاچاق در آبهای انحصاری اقتصادی استان در 48 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده مرزبانی استان سیستان وبلوچستان از کشف هزاران لیتر سوخت قاچاق در آبهای انحصاری اقتصادی استان در 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضا شجاعی امروز سه شنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق ماموران پایگاه دریابانی چابهار در نتیجه ساعت ها اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله های سوخت از آبهای کشور و فروش به دلالان کشورهای حوزه دریا عمان آگاه شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان ادامه داد: ماموران با اعزام به موقع به محل و طی عملیات های ضربتی موفق شدند 49 فروند شناور و یک فروتد لنج تابعه کشور هندوستان،18 خودروی سواری در حین جابجایی محموله قاچاق سوخت هنگام خروج از آبهای کشور در فاصله 95 مایلی از ساحل کشورمان متوقف و در بازرسی از آنها 158 هزار993 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل که در مخازن جاساز شده بود کشف کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: شناورهای توقیف شده به بهانه فعالیت تجاری و صیادی اقدام به سوخت گیری و روانه دریا شده بودند ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در مرزهای آبی سیستان و بلوچستان

کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در مرزهای آبی سیستان و بلوچستان