مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-12سياسي

«جایزه معلم»، فرصتی برای قدردانی از مقام معلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش تهران در نشست خبری به منظور تشریح برنامه های اولین دوره بین المللی «جایزه معلم» اظهار داشت: - نحوه عضویت و برگزاری اولین دوره بین المللی جایزه معلم اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش تهران در نشست خبری به منظور تشریح برنامه های اولین دوره بین المللی جایزه معلم اظهار داشت: تا به امروز چیزی که برای معرفی معلم نمونه انجام می شد، دولتی و اداری بود، اما جایزه معلم ماهیتی مردمی و عام المنفعه دارد.

چیزی که این جایزه دنبال می کند، تکریم معلم و ارتقای شان اجتماعی معلم است.

وی افزود: این جایزه فراتر از داشتن قرارداد استخدامی و مرز ها است و به عبارتی هرکس که کار آموزشی و تربیتی انجام می دهد میتواند کاندید دریافت این جایزه باشد.

در ادامه این جلسه، سحر اسماعیلی، عضو شورای سیاست گذاری جایزه معلم اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم با این جایزه و فعالیت های موازی با آن شان و منزلت تعلیم و تربیت را در کشور های اسلامی گسترش دهیم.

وی افزود: جایزه معلم، جایزه ای است که قرار است از بین تمام افرادی که در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت می کند، اثر گذارترین ها را انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جایزه معلم»، فرصتی برای قدردانی از مقام معلم

«جایزه معلم»، فرصتی برای قدردانی از مقام معلم