مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-15سياسي

جشنواره اقوام فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری گلستان


استاندار گلستان، جشنواره اقوام گلستان را از مهم ترین عوامل ایجاد نشاط اجتماعی برشمرد و بر ضرورت حمایت همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در برگزاری این رویداد تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری رویداد شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین اظهارکرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی امری بسیار مهم است و برگزاری این چنین رویدادها علاوه بر معرفی آداب، رسوم و فرهنگ اقوام، یکی از مهم ترین عوامل ایجاد نشاط در جامعه است و ازاین رو همه برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن وظیفه داریم.

استاندار گلستان و رییس شانزدهمین جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین افزود: جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین فرصتی طلایی و مهم از همه جهات برای استان است.

وی تأکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان وظیفه دارند به نحوی از برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و گردشگری استان حمایت کنند.

زنگانه تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی امری بسیار مهم است و برگزاری این چنین رویدادها علاوه بر معرفی آداب، رسوم و فرهنگ اقوام، یکی از مهم ترین عوامل ایجاد نشاط در جامعه است و ازاین رو همه برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن وظیفه داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره اقوام فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری گلستان

جشنواره اقوام فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری گلستان