مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-17ورزشي

برای دفاع از کشور در آمادگی کامل هستیم


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی کامل نیرو های مسلح به ویژه نیروی دریایی سپاه پاسداران برای دفاع از کشور خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سردار علیرضا تنگسیری جمعه در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سربازان وظیفه سپاه پاسداران سراسر کشور در شیراز گفت: نیروهای دریای سپاه از آمادگی کامل برای دفاع از مرزهای آبی کشور برخوردار هستند و همواره با روحیه بالای انقلابی برای دفاع از ایران اسلامی تلاش می کنند.

وی ورزش و آمادگی جسمانی را لازمه نیرو های مسلح به ویژه سپاه پاسداران دانست و افزود: ورزش را نباید فراموش کرد چراکه سربازان جوان، سرمایه های کشورمان هستند و باید در آمادگی کامل جسمانی باشند.

سردار تنگسیری گفت: اگر می خواهیم در مقابل دشمنان، مستحکم و سرزنده بایستیم، باید آمادگی جسمانی خود را بالا ببریم.

وی اظهار داشت: دین مبین اسلام، هم بر معنویت و هم بر سلامت جسم  تاکید دارد، لذا باید هم روحیه معنوی و هم سلامتی و اعتماد به نفس خود را بالا ببریم تا بتوانیم با انگیزه ، برای مقابله با سختی ها آماده شویم.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی و همدستانش در فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: پیروزی با مردم مظلوم فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای دفاع از کشور در آمادگی کامل هستیم

برای دفاع از کشور در آمادگی کامل هستیم