مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-04سياسي

برج حکم آباد قزوین با رویکرد تقویت زیرساخت های گردشگری تکمیل شود


رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مدیریت شهری باید پروژه تجاری و مسکونی حکم آباد را با جذب مشارکت توانمند جهت ایجاد یکی از زیر ساخت های گردشگری و رونق صنعت توریسم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه اشدری با اشاره به  دیدگاه خود پیرامون لایحه تعیین تکلیف برج حکم آباد، خواستار اجرای ماهیت اولیه کاربری این برج شد و گفت: از سنوات قبل اهداف خاصی برای این پروژه مدنظر بود که یکی از آنها ایجاد زیرساخت گردشگری و هتلینگ می باشد لذا برای بنده کاربری این پروژه بسیار مهم است.

وی افزود: مدیریت شهری باید پروژه تجاری و مسکونی حکم آباد را با جذب مشارکت توانمند جهت ایجاد یکی از زیر ساخت های گردشگری و رونق صنعت توریسم، تکمیل و به بهره برداری برساند.

رییس کمیسیون بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: قطعا بازنگری در صنعت توریسم و جلب سرمایه گذار با توجه به اینکه قزوین یکی از قطب های مهم گردشگری کشور است و از سویی در حاضر از پتانسیل مهم گردشگری بهره ای نمی برد، باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه گردشگر و مراکز اقامتی علت و معلول همدیگر هستند، تاکید کرد: اینکه می گوییم شهر قزوین شهر عبوری است و کمتر مسافری در آن اقامت می کند شاید به دلیل نبود زیرساختهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج حکم آباد قزوین با رویکرد تقویت زیرساخت های گردشگری تکمیل شود

برج حکم آباد قزوین با رویکرد تقویت زیرساخت های گردشگری تکمیل شود