مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-21پزشكي

همکاری WHO و بیمارستان نروژ برای انجام تحقیقات درمان مؤثر مسمومیت در ایران


سازمان جهانی بهداشت (WHO) در قالب پروژه ای با مشارکت بیمارستان آموزشی اسلو (نروژ) دستگاه های تنفسی و اقلام ضروری مورد استفاده در تحقیقات مرتبط با درمان مسمومیت با متانول، - سازمان جهانی بهداشت (WHO) در قالب پروژه ای با مشارکت بیمارستان آموزشی اسلو (نروژ) دستگاه های تنفسی و اقلام ضروری مورد استفاده در تحقیقات مرتبط با درمان مسمومیت با متانول، مونوکسید کربن و گازهای بیهوشی را به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، همکاری بین دانشگاه اسلو و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نشانگر گامی برای ارتقای خدمات بهداشتی و بشردوستانه در جمهوری اسلامی ایران است.

این همکاری، با تقویت ظرفیت کشور در زمینه کارآزمایی های بالینی در حوزه درمان مسمومیت، بویژه ناشی از متانول و مونوکسید کربن، یکی از نیازهای عمده مراقبت درمانی در منطقه را پاسخ خواهد داد و هدف از این برنامه مشترک، تاثیر بر تولید جهانی دانش و تقویت همکاری میان مؤسسات علمی در سطح جهان است.

این پروژه با هماهنگی میان بخش های مختلف، از جمله بخش درمان، مؤسسات علمی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان جهانی بهداشت (در سه سطح کشوری، منطقه ای و جهانی) به انجام رسید و در آن تمامی جوانب از جمله حقوقی، فنی و تدارکاتی مدنظر قرار گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری WHO و بیمارستان نروژ برای انجام تحقیقات درمان مؤثر مسمومیت در ایران

همکاری WHO و بیمارستان نروژ برای انجام تحقیقات درمان مؤثر مسمومیت در ایران