مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-31اقتصادي

دانشگاه یزد پیشتاز توزیع غذای رایگان به دانشجویان


دانشگاه یزد در راستای توزیع غذای رایگان با تنوع بالا در بین دانشجویان علاوه بر ناهار رایگان، توزیع شام رایگان در میان دانشجویان را در دستور کار دارد؛ - ایسنا/یزد دانشگاه یزد در راستای توزیع غذای رایگان با تنوع بالا در بین دانشجویان علاوه بر ناهار رایگان، توزیع شام رایگان در میان دانشجویان را در دستور کار دارد؛ اقدامی که تعدادی از دانشگاه های دیگر با الگوبرداری از آن در دست اجرا دارند.

توصیه صندوق رفاه دانشجویان مبنی بر راه اندازی رستوران مکمل در کنار سلف دانشجویی در جهت تنوع بخشی به غذاهای دانشجویی بوده است چرا که غذای دانشجویی ساختار مشخص و تنوع غذایی محدودی دارد ولی در رستوران مکمل، تنوع غذایی بیشتر است، با این حال هم اکنون در دانشگاه یزد قریب شش نوع غذای رایگان در وعده ناهار سرو می شود.

البته در کنار بحث رستوران مکمل، غذای یارانه ای نیز برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که برخی از غذاها تا سقف یارانه قیمت تمام شده آن محاسبه می شود و در نتیجه برای دانشجویان رایگان ارائه می شود.

خوشبختانه با توجه به این که در دانشگاه یزد تلاش شده که تنوع غذای رایگان مطلوب باشد، استقبال خوبی نیز از این طرح شده است.

به دنبال تاکید رییس دانشگاه یزد مبنی بر توزیع غذای رایگان با تنوع بالا در بین دانشجویان و با پیگیری های معاونت دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه یزد پیشتاز توزیع غذای رایگان به دانشجویان

دانشگاه یزد پیشتاز توزیع غذای رایگان به دانشجویان