مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-05سياسي

طرح داعشی مکرون؛ لاف یا ائتلاف؟


پس از پیروزی تاریخی فرمانده بزرگ مقاومت در مقابل فتنه تروریسم تکفیری در عراق و شام، نوچه های ناتو بویژه دیکتاتور ژیگول پاریس ناشیانه تلاش دارند از لولوی داعشی خودساخته شان در منطقه بهره برداری کنند.

- پس از پیروزی تاریخی فرمانده بزرگ مقاومت در مقابل فتنه تروریسم تکفیری در عراق و شام، نوچه های ناتو بویژه دیکتاتور ژیگول پاریس ناشیانه تلاش دارند از لولوی داعشی خودساخته شان در منطقه بهره برداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز در مطلبی با این مقدمه نوشت: 6 سال پیش بود که سردار اسلام، حاج قاسم سلیمانی در مرقومه ای به رهبر انقلاب از پایان سیطره 6 ساله داعش بر بخش وسیعی از کشورهای عربی خبر داد.

فرمانده شهید محور مقاومت در این پیام تاریخی آورد: با اتمام عملیات آزادسازی بوکمال، آخرین قلعه داعش و پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی - صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می کنم و به نمایندگی از کلیه فرماندهان و مجاهدان گمنام این صحنه و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم ایرانی، عراقی، سوریه ای، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی که برای دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان جان خود را فدا کردند، این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضرت عالی و ملت بزرگوار ایران اسلامی و ملت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح داعشی مکرون؛ لاف یا ائتلاف؟

طرح داعشی مکرون؛ لاف یا ائتلاف؟