مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-23اجتماعي

170 سرویس بهداشتی در استان همدان ساماندهی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در سطح استان همدان 170 سرویس بهداشتی وجود دارد که ساماندهی آنها به تاکید وزیر میراث فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.

- محسن معصوم علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طبق دستورالعمل وزارت میراث فرهنگی مبنی بر ساماندهی سرویس های بهداشتی مراکز تفریحی - توریستی، پارک ها، امامزاده ها، اماکن تاریخی، مجتمع های بین راهی و.

ساماندهی این اماکن در دستورکار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طبق گفته های وزیر میراث فرهنگی بسیاری از سرویس های بهداشتی سراسر کشور شرایط مطلوبی ندارند گفت: بر حسب دستور وزیر قرار شد در این قسمت متولی باشیم و مشکلات سرویس های بهداشتی که از ضروریات سفر و مسافران است را برطرف کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: بر همین اساس لیستی از سرویس های بهداشتی استان تهیه شد که برخی شرایط خوبی داشتند اما برخی با شرایط نامطلوب قابل استفاده نبودند که ساماندهی آنها مدنظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سرویس های بهداشتی با وضع نامناسب شناسایی شده و در حال رفع مشکلات است گفت: برچسب هایی نیز در آنها نصب خواهد شد که مسافران و شهروندان در صورت وجود مشکل، آن را گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 سرویس بهداشتی در استان همدان ساماندهی می شود

170 سرویس بهداشتی در استان همدان ساماندهی می شود